onsdag 30 januari 2008

Yessssss.....

Jag vet att jag skrivit det förut men jag är verkligen imponerad över Crimson. Så otroligt snabba! Jag beställde foton igår kväll vid elva-snåret och alldeles nyss fick jag mail om att de skickat beställningen!!! Så förhoppningsvis dyker de upp imorgon. Det blir alldeles perfekt med lite nya foton att leka med till helgen. För i helgen är det pyssel som gäller. Kära syster yster kommer i morgon lunch och stannar tills på söndag. Så här ska scrappas *tjohoooooo*

2 kommentarer:

JEN sa...

Ååååh vad det låter roligt att träffa sin syster och scrappa..... *jättejätteavis* Min syster är totalt ointresserad :-( Ska´re va så himla svårt att hitta någon i NÄRHETEN som vill hålla på och scrappa lite?? *kram*

Lisbet sa...

Schhh…har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe – smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt…så snyggt.. Ha en skön dag.