lördag 19 januari 2008

Sååååå glad...

Jag har fått inte mindre än TRE såna här utmärkelser och det gjorde mig så otroligt glad. Jag har fått dem av Sandra, Jen och Hanton. Tack tjejer, det gjorde verkligen MIN dag och det var tom så att det blev lite fuktigt i ögonvrån. Stora kramen till er alla tre!

För er som inte stött på detta tidigare så funkar det så här:

"Ge denna award till tio personer vars bloggar ger dig glädje och inspiration och som får dig att känna dig lycklig vad gäller bloggandet. Låt dem få veta genom att lämna en kommentar i deras blogg så att de kan skicka awarden vidare. Du kan få denna award flera gånger."

Så här kommer min lista (som börjar med de jag fick den av):

Sandra, underbar vän och en mycket aktiv bloggare. Jag blir aldrig besviken när jag surfar in hos dig, gumman!
Jen, en blogg jag alltid blir så glad av att läsa. Sluta aldrig skriva dina underbara texter, vännen!
Hanton, härlig vän med en blogg som jag blir glad av att läsa. Så mycket härliga produkter du tipsar om!
Henri, en pysselvän med underbara inredningstips.
Lena, ytterligare en pysselvän med fina LOs och en underbart söt son!
JennyS, underbar scrappare som jag dessutom gått i samma klass som!
Peterlina, så fina LOs, hoppas blocken släpper snart så vi får se mer!

Sedan tre bloggar som jag läser varje dag men som jag nog inte vågar ge utmärkelsen till *japp, jag är feg ;D*
Deckarmamman, jag älskar hennes böcker!
Fotbollsfrun, så galen och så rolig!
Fuck you right back, ännu en galen och oftast väldigt rolig tjej!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du värd!

Ang. det där med födelsedagsmånad. Man får väl se till att SKAPA något :-D

erica sa...

Tack!

Ja, det har du ju rätt i....det KAN man ju faktiskt ;D

J sa...

Vad glad jag blir nu! Stor kram