tisdag 10 juli 2007

Mini-album

Jag är en riktig mini-album-junkie :D. Älskar att det är litet och hanterbart och lätt att få färdigt. Och sedan är det ju så praktiskt till saker som liksom hör ihop, som en resa tex. Man får allt som hör dit i samma lilla behändiga format. Underbart!

Sedan finns det ju en uppsjö med massor med olika sorters fina, coola, snygga eller helt galna idéer till album. Det behöver ju inte betyda att det ser ut som ett vanligt album fast mindre även om det väl är det vanligaste. Jag har gjort en del mini-album och fler lär det definitivt bli....har en hel rad med projekt på gång....även fast de flesta bara finns i mitt huvud än så länge. Vi får väl se hur länge de stannar där innan det händer nåt mer konkret ;-)

Hursomhelst så tänker jag visa upp de mini-album jag har gjort so far men det blir nog inte nu. Borde verkligen sova *gäsp*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visa alla :-D Då ska jag länka det inlägget! Du är så duktig!!

Jag håller ju på med ett nu. Det går sakta, men jag trooor det blir bra tillslut.

erica sa...

Tack, vad glad jag blir :-).
Jag lovar att lägga upp alla, blir nog nu i helgen.