tisdag 10 juli 2007

Scrap-kassa

Gillar att altra burkar och dyl. Och det är tom så att Mannen har förstått det vid det här laget :D. När vi skulle köpa järntillskott till Bella så kom det i en jättesnygg pappersburk med lock. Jag såg direkt att den hade potential :-) men det som var ännu skojigare var att Mannen sa så fort vi kom ut från affären att: -Burken är jättefin, den kan du nog göra nåt roligt med! Underbar kommentar :-) Hursomhelst, här är resultatet....


Mönstrat papper från en av Chatterbox äldre serier, primor, blomstans från BK, texten är Cameron minis från BK, diverse band och bling-bling. Jag har gjort hål i locket så det blev som en riktig sparbössa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Scrapkassa! Vilken jättebra idé. Jag kanske ska göra en "kortbetalningsburk" och ta ut pengar och lägga där i så jag ser hur mkt jag ... kanske ... får in *fniss*

erica sa...

Det tycker jag du ska göra. Blir ju mer påtagligt då på nåt vis.