torsdag 12 juli 2007

Månadspaket från Paper Posies

Tjohooooo.....idag kom nästa månadspaket.....ända hem till dörren :-)
Det var från Paper Posies. Det är ett lite dyrare paket men känns väl värt pengarna för det är mycket grejer i. Det är 10 stycken mönstrade papper, 5 enkelsidiga och 5 dubbelsidiga. 10 stycken matchande cardstock, 2 av varje färg. 1 ark med supercoola die cuts pilar. 1 fpk med alfabetstickers, 1 fpk alfabet chipboard (självhäftande), 1 fpk cardstock stickers, 1 fpk journaling spots, 1 fpk mini-blommor i filt, 1 fpk bling-blommor, 4 stycken bibliotekskort, 3 stycken mönstrade band och en liten metall-hink.
Pengar drogs den 6:e och paketet kom alltså idag. Jag har betalat 431:-. Eftersom jag valde 3-månaders prenumeration så kostar paketet $38 och frakten $24.
Även om detta paketet är dyrare så är jag väldigt nöjd med det och glad att jag valde 3 månader på en gång. Det är mycket grejer i och det är väldigt fina och välmatchade grejer.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt det ska bli att se vad du gör ... och vad jag får till *HAHA* Nu har vi ju PRECIS samma grejer!

erica sa...

Haha, precis *asg* Ska bli jättekul att se vad DU gör :D