lördag 21 juli 2007

Nya LOs

Har pysslat lite med mina månadspaket de senaste dagarna. Det är så mycket lättare att få ihop något nu tycker jag och mina LOs går mycket fortare att göra. Det är jätteroligt. Jag visste ju redan innan att jag helst ska se alla mina grejer annars glömmer jag att jag har dem men nu har jag verkligen fått det bevisat för mig. Jag har ju alla paketen liggande runt mig och det är så mycket lättare att pyssla nu. Men jag kan ju inte ha alla saker liggande framme jämt heller. Hmmm, får nog fundera lite på det där....hursomhelst så skulle jag ju visa vad jag gjort och inte bara babbla en massa :D.



Det är Mosh Posh-paketet. Har bara lagt till Fuzzy rubons från Heidi Swapp.


Här är det lite blandat. Alla papper och det lilla gemet från Nook-paketet. Band och röda stickers från Paper Posie-paketet. Filtblommor från Mosh Posh-paketet. Vita rubons från Royal Brush och journaling stämpel från Lilla Pappersbutiken.


Hmmm, här skulle jag använda Mosh Posh-paketet men det blev visst inte så mycket därifrån :). Bara det mönstrade pappret och braden. Sedan är det Bazzill, blommor från Junkitz, Swirl-stämpel från Autumn leaves, prickigt rick-rack från Lil Davies, svart rick-rack i papper från Doodlebug och röda stickers från Paper Posie-paketet.


Alla papper och journaling-hjärtat från Paper Posie-paketet. Knappar och chipboard-stickers från Mosh Posh-paketet. Små stickers från Provo Craft.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, jag älskar trygg hos Husse!