måndag 16 juli 2007

Stickers-funderingar

Jag håller på med en LO med grejer från mitt senaste månadspaket och det slår mig att det finns en sak som är väldigt irriterande. Och det är stickers. Jag gillar egentligen stickers för man får oftast mycket för pengen så att säga. Men det finns en sak som stör mig mycket och det är att jag inte kan lägga ut stickersena på LOn medan jag skapar. Ja, jag säger att jag skapar....precis som Mannen säger att han skapar när han lagar vanlig köttfärssås med spaghetti.

Jag måste hela tiden försöka tänka mig bokstäverna där de är tänkta att ligga på pappret, utan att de faktiskt är där....mycket irriterande.

Hmmm, kan undra om man kanske kan komma förbi det där på nåt sätt. Montera bokstäverna temporärt på OH-film eller nåt kanske. Får nog fundera lite på det där. Vi får väl se när LOn blir färdig....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer. MEN jag gör såhär. Jag klipper ut OM det går, och lägger på med liksom baksidan kvar. ELLER så sätter jag bara fast en liten bit av klistret, så det KAN gå att flytta ... Det funkar ibland ;-)

erica sa...

Tack för tips! Jag får testa dem nästa gång jag använder stickers.

Anonym sa...

Du ... vad har du tänkt göra med "hinken"?

erica sa...

Asså, jag har ingen aning faktiskt. Sitter mest och tittar på den och tycker den är söt ;D. Har du några funderingar?

Anonym sa...

Hinken ... ehm ... tjaaa ... naaaa ... njaaaa ... :-D