tisdag 10 juli 2007

Månadspaket från Scrapbook Nook

Har bestämt mig för att testa lite olika månadspaket och idag kom det första, från Scrapbook Nook. Jag är jättenöjd även om surf-temat kanske inte är något som jag har jättemycket foton till. Men nåt ska jag nog lyckas få till.

Paketet innehåller 6 mönstrade papper från Creative Imaginations, 1 overlay och 4 matchande cardstock. 1 pkt chipboard och 1 paket metalgem oxå från CI. Sedan är det en av 7 Gypsies nya coola stämplar och ett jätteläckert mini-album i chipboard i form av en pil med 8 albumblad. Sedan beställde jag en ad-on oxå. Ett ark rubons fast det är ju för förra månadens paket så det matchar ju inte det här. Jag har betalt 336:- för paketet. $28 för paketet, $3.50 för ad-onen och $17.80 för frakten. De skickade paketet den 3:e och det kom idag. Och så hade de kryssat för gift.

Ska bli spännande att se hur nästa månads paket ser ut.





Inga kommentarer: